مبانی تجارت الکترونیک‎
نوشته شده توسط : زپو

 مبانی تجارت الکترونیک‎


یکی از ویژگیهای تجارت الکتونیکی توانمندی ابداع مدلهای جدید کسب و کار می باشد .مدل کسب و کار، روش انجام کسب و کار می باشد، که بوسیله آن شرکت می تواند ایجاد درآمد نموده و در نهایت بقاءخود را حفظ نماید. این مدل بیان می نماید که شرکت در زنجیره ارزش چه موقعیتی دارد. برخی مدلها بسیار ساده می باشند. طرح کسب و کار، مدرک مکتوبی است که اهداف کسب و کار را شناسایی نموده و طرحی را جهت دستیابی به آنها مطرح می نماید. طرح های کسب و کار به منظور اهداف متنوعی بهکار می روند.کارآفرینان از طرحهای کسب و کارجهت جذب سرمایه از سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده می کنند. با اینکه طرح کسب و کار می تواند به منظور ساختاردهی یا مهندسی مجدد در سازمان مورد استفاده قرار گیرند.

فهرست :

طرح های کسب و کار و طرح های توجیهی کسب و کار

ساختار مدلهای کسب و کار

مدلهای درآمد نوعی

مدل های کسب و کار متداول در تجارت الکترونیکی

مزایا برای سازمان

تجارت الکترونیک بازار را توسعه می دهد

تجارت الکترونیک موجب صرفه جویی های مهمی در هزینه ها می شود

تجارت الکترونیک موجب بهبود فرآیندها و سازمان کسب و کار می شود

تجارت الکترونیک تعاملات را ارتقاء می دهد

محدودیت های تجارت الکترونیکی

انقالاب دیجیتالی و تاثیر اقتصادی آن بر تجارت الکترونیکی

دامنه پوشش در مقابل محتوای خدمات

مساعدت تجارت الکترونیکی به سازمان

محیط جدید کسب و کار

بازارهای الکترونیکی

انواع فروشگاههای الکترونیکی

بازارهای الکترونیکی عمومی


خرید و دانلود  مبانی تجارت الکترونیک‎






:: برچسب‌ها: انقالاب دیجیتالی و تاثیر اقتصادی آن بر تجارت الکترونیکی , انواع فروشگاههای الکترونیکی , بازارهای الکترونیکی , بازارهای الکترونیکی عمومی , تجارت الکترونیک بازار را توسعه می دهد , تجارت الکترونیک تعاملات را ارتقاء می دهد , دامنه پوشش در مقابل محتوای خدمات , ساختار ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: